سرکشی میدانی سرپرست زندان‌های کردستان از خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت

سرپرست اداره کل زندانهای کردستان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج و معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان از خانواده‌ زندانیان بی‌بضاعت سرکشی کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، سرپرست زندانهای کردستان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج و معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان از دو خانواده‌ زندانیان بی‌بضاعت سرکشی و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

محمد خسروی ، سپرست زندانهای استان گفت: به طور مداوم از خانواده زندانیان نیازمند سرکشی می‌شود تا به درخواست‌ ها و نیازهای آنها رسیدگی و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این خانواده‌ها، نیازمند مایحتاج اولیه زندگی هستند، گفت: نیازهای اولیه این خانواده ‌ها از قبیل لوازم خانگی ، البسه ، لوازم التحریر، وسایل گرمایشی و سرمایشی و مواد غذایی است که در تأمین آن دچار مشکل هستند.

وی افزود: در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری تا جایی که قانون اجازه داده برای این قبیل زندانیان از عفو و مجازات‌های جایگزین حبس استفاده می‌کنیم که بتوانند هر چه زودتر در کنار خانواده‌های خود قرار گیرند.

محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این دیدار گفت : در این بازدیدها تلاش بر این است که با شناخت و شناسایی جامعه هدف که خانواده زندانیان هستند و با توجه به استقرار شرکت‌های صنعتی متعدد در سنندج ، ظرفیتی برای اشتغال خانواده زندانیان فراهم شود و باید خانواده زندانیان را به سمت و سوی اشتغال با درآمد مناسب و پایدار هدایت کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha